FANDOM

Osama
Osamaonlie
fødd: wehatetheworldtradecenter 12 mai 1977
far og mor: Daliba bak rapebitch og Defaczaminda
rase: Pakkis
språk: Arabisk norsk
TJENERE Desperatos Pervos,bimbofugl Ali

Osamaonlie
Berna

Osama Bain Del artworken i The game reloaded.

Osama

Osama atmed stripperen sin i mini strippe klubben

Osama Bain Muhammed Al-Khalid Sheik Ramzi Halibish-olaf Osman Jazeera delfaczamindafucklelhaken bin laden A.K.A Hjorteknuller eller Al-Saiq Mohammed. okså kalt Osama eller Osman Muhammed.

er en afghanistansk oljeselger og terrorist. han kjener ikke mye bare irunt 1,271,127,117 per minutt. han kan se ganske rik ut men er BALLA blakk! venninen hennes Pedó lahanka lenkefittå eller Bimbofugl ali er heletida med han og synger kjønnsårgan sanger som Ahi-din pikk og Fuck history. noen ganger driver di med analsex. Osama er venn med Mohammed Abdullah Hadrha-Sheik Ghenan bin awad Al Mujahid Hindufuk Riydah,Najwan ali-bahk Mullah Omar Mohammed Maktab al siero Khidamat Saudi Hosni Baurak og Tim Malik mamdoth Mamhud Salim al darah bin ladin won Mazar-a Sharof jihad. Osama Muhammed har okså to livvakter kalt: Ahemd Allah Akham Moses Khalil-al Dik al jazeera fisk og Hamza al Gandir Wail Sherih Mullah Bakht Asif ali Zardinpikk al Bahri al harbin. Osama ble sjefen over Terrorist gruppen Al-Quada etter Osama Bin-Laden's død.

Barndom Rediger

Osama Bain delfaczamindafucklelhaken hadde en barnslig barndom. Osama ble født 12 mai 1977 i wehateworldtradecenter i irak. moren hans Daliba dak Rapebitch Al Zawagiri Mullah Creka var ikke glad i Osama, derfor tok faren, Amil Shaka Mohammed Al Allah Deffaczamindafucklelhaken, med Osama til dåpen får å få han til å hete Shimul al-Delfaczamindafucklelhaken. men presten som var en jøde synst det hørest forferdlig ut og tvingte faren til å døpe han Osama. etter dåpen plaffet faren jøden ned i bakken med en M4 og så brente han liket på bålet. etter kvart fant politiet det ut og henrettet faren. Osama ble funnet nestedag av en funksjonshemma hæmmis. hemmingen lærte Osama til å bli en Terrorist men osama ville bli rik og ikke bli nazist så han drap funkissen da han var 15 med ei rifle så stakk han til Norge.

Oljesalg Rediger

Osama har selt mye i sinn tid, og det største rushet var i 1995. en haug med pakkiser kom får å få olje til renåene sine. selv om han har lite penger nå , så har han en gang vert rik.

Navn Rediger

Navnet staver og ligner på det tyske familien Derrickazaminda som var Muslimer på 1560 talet. Osama navnet er hermet etter IRL terroristen Osama Binladen som er en terrorist som lever nå. du bør ikke forveksle han med Saddam hussein, får det var en annen tulling.

Utseende Rediger

han ser mest ut som en Blakk-olakker, og en slags Himbo Shia Muslim, men han er egentlig en Norsk statsborger

språk Rediger

Osama snakker arabisk,Islamsk,iransk og Norsk. men okså lit dansk nåt han skal pule med danske horer.

Terrorisme Rediger

Osama Muhammed er på RBI's Most Wanted liste og RBI agentene er nedi afganistan for å finne han, uten at å vite at han har gjømt seg i norge! Ha! ingen vill finne han i norge fordi di trur det er så fredlig der. Osama var hjernen bak 7/11. senere etter bombingen så Hijacka han ett anet fly og hans dårlige unskyldings for det var: Allah dømmer deg til Satan og Helvete, Allah befaler meg å fly dette fly. senere når han landet på Flåklypa Internation Airport ble han arristert fordi di trudde at han skulle bombe Flåklypa nå som Terroristen har Sprengt WTC og Pentagon til helvete. men senere da han var i retten løyg han til politiet å sa at han var Allah's søn og far til Muhammed Ali Sheik Mihras og at 9/11 var ikke hans skyld men hans bror Osama Bin Laden. så derfor så slap han løs og fikk bo i utkanten av byen. vist noen kommer ner den plassen hans så blir di sprent av minene han har lagt ut, og av og til blir di voldtatt av Mongolivvakten Desperatos Pervos.

Tilfeldig wiki